Kuten useat ovat aavistelleetkin eilisen Valtioneuvoston päätösten sekä tämänpäiväisen Suomen Kennelliiton päätöksen johdosta KAIKKI koiranäyttelyt ja vastaavat tapahtumat tulee peruuttaa 31.5.2020 saakka. Vesikoirat ry:ssä olemme päätyneet kaikkien Hartolassa 4.4.-5.4.2020 järjestettävien tapahtumien peruuttamiseen tai siirtämiseen myöhemmäksi.

Myös muut Vesikoirat ry.n tapahtumat, joita ei alla erikseen mainita ovat peruutettuja 31.5.2020 saakka.

Perutut tai siirretyt tapahtumat:

4.4.2020 Sääntömääräinen Kevätvuosikokous siirretty, uudesta kokousajasta ilmoitetaan myöhemmin

4.4. 2020 Ulkomuototuomareiden erikoiskoulutustilaisuus peruutettu

4.4. 2020 Alueyhdyshenkilöiden koulutustilaisuus peruutettu

4.4. 2020 Näyttelykoulutukset peruutettu

4.4.2020 Rally-Tokon rotumestaruus peruutettu

4.4. 2020 Champion of Champions gaalaillallinen peruutettu – tähän tilaisuuteen kutsutut ovat tervetulleita osallistumaan ensi vuoden (helmi-maaliskuussa) kisaan

5.4. 2020 Club Show peruutettu – jos tapahtuma pystytään järjestämään vuoden 2020 aikana, tiedotamme siitä erikseen

Yhdistyksen hallitus on päättänyt, että vaikka kyseessä on ns. force majeure eli ylivoimainen este, palautamme maksetut summat täysimääräisenä sekä Champion of Champions illalliskortin lunastaneille, että Club Showhun ilmoittautuneille.

Maksujen palautusta varten laittakaa rahastonhoitajallemme Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen. sähköpostiin tiedot:

• mitä olette maksaneet ja koska
  • koiran nimi
  • illallisille osallistujan nimi
  • tilinomistajan nimi ja tilinumeronne IBAN muodossa
  • 15.4.2020 mennessä

Muistakaa perua viikonlopun huonevarauksenne Hartolan linnahotellista 4.4-5.4. 2020.

Vuosikokouksessa jaettavat Vuoden koira kilpailujen palkinnot (Mariskooli) ja kunniakirjat siirretään jaettavaksi joko seuraavassa Vuosikokouksessa tai muussa yhdistyksen tapahtumassa. Tiedotamme palkinnon jakotilaisuudesta palkinnonsaajia.

Haasteellisesta tilanteesta huolimatta Vesikoirat ry toivottaa kaikille mukavaa ja tervettä kesän odotusta.

Vesikoirat ry